SNYGG, NY, JACKA!

Lisa här
MÅSTE bara visa mitt nya favvo plagg, nämligen min nya sweet-jacka jag köpte på hollywood i helgen!

Jag köpte nåra snygga brillor på colorez också :P
Kostade bara 50 spänn, så passa på :P

Kanske lite bättre bild på själva jackan. Klicka på bilden för att komma till junkyards hemsida för mer info och grejer :P

Oseriös bild, heheh :P


PS försöker lägga upp lite bilder från vår sleepover, men tänkte redigera dom lite först. Eftersom photoshop strular så kommer dom kanske imorn eller nåt


Kommentarer
Postat av: FIFFIFELICIAAA

eeey duu.. jag har en liten fråga.. vilken storlek har du på jackan? :D

2011-01-13 @ 16:11:47
URL: http://fiffifeliciaaa.blogg.se/
Postat av: Hanna.

hej skit snygg jacka! men är det en vinterjacka? eller kan man ha den som en vårjacka? tacksam för svar :))

2011-04-16 @ 12:52:14
Postat av: anonym

jag tycker att jackan är jätte snygg jag vill oxå ha en sån. favvo märket: sweet

2011-06-26 @ 10:43:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback